Консультативно-методичний практикум для вчителів Зноб-Трубчевського НВК «ЗОШ І-ІІст.-ДНЗ»

Консультативно-методичний практикум для вчителів

Зноб-Трубчевського НВК «ЗОШ І-ІІст.-ДНЗ»

Відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Середино-Будської міської ради 13 квітня 2021 року на базі Зноб-Трубчевського навчально-виховного комплексу проведено консультативно-методичний практикум за темою: «Технологія критичного мислення, як один із видів інноваційної діяльності в освітньому процесі», метою якого було підвищення науково-практичного рівня вчителів з проблеми розвитку критичного мислення учнів на уроках і в позаурочний час.

Відповідальна за дошкільну освіту Світлана ТОЧЬОНА висвітлила питання «Інноваційні технології в сучасній дошкільній освіті», звернула увагу на впровадження в закладі дошкільної освіти технологій «Розвитку логічного мислення за Дьєнешем та Кюізером», «Кольорові долоньки» О. Ликової, «Казкові лабіринти гри» В.Воскобович.

Під час інформаційно-презентаційного блоку Алла Любченко, консультант Центру представила виступ «Ментальні карти: технології креативності». Алла Іванівна наголосила, що застосування ментальних карт дозволяє навчальний процес зробити більш цікавим, пізнавальним, сприяє кращому запам’ятовуванню інформації, надає їй особистої системності.

Психолог Центру Оксана СЕМЕНЮК провела практичне заняття для педагогів: «Психологічна підготовка вчителів до інноваційної діяльності». Заняття спонукало педагогів до вміння аналізувати проблему і творчо розв’язувати її; застосовувати різноманітні методи і прийоми у вирішенні поставлених завдань; сприяло формуванню готовності педагогів до інноваційної діяльності та підвищенню інноваційного потенціалу педагогічного колективу.

  Любов КАСЕКО, консультант Центру, презентувала питання «Технологія розвитку критичного мислення, як один із видів інноваційної діяльності в освітньому процесі». Любов Дмитрівна звернула увагу педагогів, що використання стратегій критичного мислення забезпечує позитивні зміни в учнів: підвищує інтерес до навчання, зникає боязнь зробити помилку, розвиває пошукову спрямованість мислення, виникає прагнення самостійно здобувати знання.

  Учасники заходу отримали інформаційні матеріали для практичного використання у своїй діяльності.