МЕТОДИЧНИЙ ДІАЛОГ

Відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Середино-Будської міської ради 02 червня 2021 року на базі Чернацького навчально-виховного комплексу проведено методичний діалог «Реалізація сучасних педагогічних технологій у контексті положень Нової української школи».

Інформаційно-презентаційний блок відкрила консультант Центру Алла ЛЮБЧЕНКО, яка розкрила питання «Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу». Алла Іванівна зауважила, що визначною ознакою сучасної освіти  є розвиваюча, культуротворча,  здатна  до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити своє життя.

Любов КАСЕКО, консультант Центру, представила презентацію «Шляхи формування інфо-медійної грамотності учнів початкових класів». Любов Дмитрівна акцентувала увагу присутніх на тому, що медіаосвіта – це потреба часу, вона відкриває більші можливості для розвитку дитини, її інтелектуального і творчого потенціалу, здібностей та самостійного мислення. Але дитина не в змозі самостійно одразу розібратися у всьому потоці медіа інформаціївчитель зобов’язаний їй в цьому допомогти.

Психолог Центру Оксана СЕМЕНЮК провела практичний блок – заняття для вчителів «Збереження емоційного здоров’я педагогів». Оксана Іванівна познайомила учасників із стресогенними факторами, прийомами психологічної саморегуляції, методами швидкого зняття сильного емоційного та фізичного напруження. Психологиня наголосила на необхідності додержання профілактичних правил, які допоможуть зберегти психічне здоров’я вчителя та попередити несприятливі емоційні стани.

Під час блоку консультування обговорювалися питання організованого завершення 2020-2021 навчального року, ведення шкільної документації, оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку, формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.