ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

16 листопада 2021 року заступники директорів з виховної роботи, педагоги-організатори, практичні психологи, соціальні педагоги, класні керівники закладів загальної середньої освіти Середино-Будської міської територіальної громади та Зноб-Новгородської селищної ради стали учасниками онлайн-семінару з теми «Організація виховного процесу учнів закладів загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання», метою якого було: здійснити огляд нормативно-правових документів, що регулюють організацію процесу виховання в умовах дистанційного навчання, акцентувати увагу на особливостях розбудови виховної системи школи.

До участі в онлайн-семінарі на платформі ZOOM зареєструвалися 12 педагогів закладів загальної середньої освіти.

У Законі України «Про повну загальну середню освіту» та Концепції НУШ наголошується, що виховний процес є невід’ємною складовою освітнього процесу і має ґрунтуватися на загальнолюдських цінностях. Під час презентаційного меседжу «Організація виховного процесу учнів в умовах дистанційного навчання» консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Середино-Будської міської ради Любченко Алла Іванівна здійснила огляд нормативних документів, якими потрібно керуватися під час дистанційного навчання, окреслила пріоритетні завдання щодо організації виховного процесу в умовах карантину, зупинилася на інноваційних формах виховної роботи під час карантину, розглянула засоби онлайн-взаємодії та критерії вибору платформ, інструментів під час проведення виховних онлайн-заходів.

Практичний психолог Центру Оксана Семенюк презентувала питання «Булінг. Профілактика булінгу». Оксана Іванівна охарактеризувала прояви, які можуть бути підставами до підозри в наявності випадку булінгу (цькування) учасника освітнього процесу; надала рекомендації щодо організації роботи з потерпілим, кривдником і класом у випадку булінгу в закладі освіти; означила напрями і форми роботи працівників психологічної служби в умовах дистанційного навчання.

Досвідом впровадження діяльності Шкільної служби розв’язання конфліктів в Опорному Середино-Будському ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 поділилася Плаксій Марія Михайлівна, соціальний педагог закладу. Вона поетапно розповіла про створення Шкільної служби порозуміння, розкрила суть таких методів розв’язання конфліктів як «медіація» та «коло прийняття рішень».

Учасники заходу отримали інформаційні матеріали для практичного використання у своїй діяльності.